poniedziałek, 21 marca 2016

2nd Match

Location: Ashburn, VA
HM:Web Developer
HD: Sales Manager
Kids: girl (13), boy (10)
Pets: dog

Typowa Amerykańska rodzina. Dziewczyna trenuje łyżwiarstwo figurowe 5 dni w tygodniu, chłopiec uwielbia grać z Au pair w gry video (aha?).Wydają się całkiem sympatyczni, godzina pracy rano i od 2.30 pm do 7.30pm. W wakacje od 8 am do 5pm. Mają 30 min do Waszyngtonu. Bardzo krótki list, poczekam aż napiszą do mnie @ to może się czegoś więcej dowiem.

Pierwszy match coraz bardziej mi się podoba! W środę mam rozmowę i zobaczymy co z tego wyjdzie :)




4 komentarze:

  1. ja też mam właśnie na roomie swoja 2 rodzine :)
    powodzenia w jak najszybszym znalezieniu rodziny!

    olawusa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i Tobie również tego życzę! :D

      Usuń
  2. W mojej opinii to dość samodzielne dzieciaczki i nie podjęłabym się chyba wyjazdu do nich :D
    Trzymam kciuki za PM! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę i do tego jeszcze nie odpisali mi na @ nie wiem czemu :( dziękuję bardzo! ;* jak tam idzie Ci z aplikacją?

      Usuń