niedziela, 20 marca 2016

1st Match

Location: Phoenixville, PA
HM:?
HD:?
Kids: boy (11)
Pets: Pies
Słyszałam, że narzekanie na brak matchów się sprawdza i to jednak prawda. :P W końcu mam swoją pierwszą rodzinkę i bardzo się cieszę z tego powodu. Wydają się być bardzo fajni i mili. Nie mam jeszcze za dużo informacji o rodzicach ale wiem, że chłopiec to mały sportowiec i HM opisuje go jednym słowem ''sports''. Uwielbia grać w kosza i piłkę nożną. Interesuje się wieloma drużynami z różnych dyscyplin sportowych. Mieli au pair od Jego 3 miesiąca życia więc bardzo dobrze znają zasady programu.Ich au pair do dziś odwiedzają ich i mają ze sobą kontakt.Chcą, żeby au pair była w stanie grać z Z w kosza i piłkę nożną i mogła porozmawiać z nim na ten temat.  Mam nadzieję, że uda mi się porozmawiać z nimi na skypie niedługo. :)





2 komentarze:

  1. zazdroszczę Ci, że tak szybko miałaś swój pierwszy match. Ja coraz bardziej obawiam się, że żadna rodzinka się do mnie nie odezwie :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się martwić na zapas! Jest jeszcze dużo czasu do wyjazdy więc dopiero zaczynają szukać :) Trzymam kciuki!! :D

      Usuń