środa, 6 lipca 2016

Filadelfia

W drugi weekend pobytu w Stanach odwiedziły mnie dziewczyny z orientation! Anita przyjechała z NJ, a Paulina z DC. Spotkałyśmy się ok, 13 na dworcu i zaczęłyśmy sobie zwiedzać, Nie miałyśmy jakichś konkretnych miejsc na liście do zobaczenia więc poszłyśmy w stronę ''Dzwonu''. Jest to bardzo urokliwe miasto które na pewno jeszcze nie raz odwiedzę ze względu na to, że mam ok 40min pociągiem do centrum :)

Szukałyśmy słynnego znaku LOVE w parku ale z moim szczęściem był akurat remontowany i musiałyśmy się zadowolić tym mniejszym stojącym pod ratuszem :P

Nie ma co się rozpisywać, bo zdjęcia może choć trochę oddadzą urok Philly!

Czekanie na Paulinę na huśtawkach zaraz przy dworcu

O znalazła się!























 Jest i polska flaga! :)

W tej fontannie spędziłyśmy jakąś godzinę, bo było nam tak gorąco.




Ania.

4 komentarze:

  1. Ile miałaś godzin doświadczenia w aplikacji? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok 5tys. Wydaje sie niemożliwe ale baaardzo dużo czasu spędziłam z dziećmi w żłobku i opiekując sie po szkole :)

      Usuń
  2. mogę spytać ile masz wzrostu? jak Ci się do tej pory podoba w Stanach? :) można odnieść wrażenie,że jesteś bardzo szczęsliwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 177cm ale wszyscy mówią, ze więcej 😂 Póki co jest bardzo fajnie i mam nadzieje, ze tak będzie do końca! Czas leci jak szalony tutaj więc trzeba korzystać i zwiedzać, a dzięki temu jestem bardzo szczęśliwa :)

      Usuń